Sa ju att jag hade tråkigt .

Vad blir ditt namn baklänges?
adniL
Har du gjort en snöängel i år?
Nej, inte min grej att leka i snön
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Typ en kvart när jag haft örioninflammation :D
Platt eller lockigt hår?
Platt, lockigt tar sån tid
Är du kär i någon?
Nee :(

Vad gör du när det regnar?
Brukar alltid ha den turen att jag är påväg till jobbet gåendes :S
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Nej, eller jag vet inte kommer inte ihåg
Vad har du för startsida på internet?
Google

Vem ringde du senast?
Camilla tror jag
Tycker du att sengångare är söta?
Nej, inte direkt, men vet inte riktigt hur dem ser ut heller
Har du haft vattkoppor?
Japps
Har du någon gång testat karate?
Haha eeh, nej!!

Vilken mobilringsignal?
Eehm, den har bytt av sig själv så har typ "Sony ericssons" egna.

Minimorötter eller pommes frites?
Minimorötter, för tillfället iaf
Första sporten du gick på?
Fotboll :)

vad längtar du efter mest just nu?

Fredag

När åt du senast en fiskbulle?
När jag var typ 4 och inte fattade att det var äckligt .
Vad drömde du inatt?
Kommer inte ihåg.
Vilken tv-serie är bäst?
Andra avenyn
Kan du gå ner i spagat?
Nej !!
Vad åt du senast?
En muffins och vatten
Höga eller låga strumpor?
Normala???
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Spindlar, fast när jag är med Mandy så är jag rädd för alla småkryp :)
Har du varit kär i en kändis?
Haha, nee eller inte kär eller jag vet inte .

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Om jag inte orkar hämta tidningen .
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Blå eller gul
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Ehhm, blått tror jag.
Vad ska du döpa dina barn till?
Ska inte ha några, ändrar jag mig får jag komma på de då :D
Sommar eller snö?
SOMMAR!!!
Bikini eller baddräkt?
haha, jag badar inte .
Snyggaste läraren?
Finns ingen, men isf så håller jag med Mandy - Lars!!
Är du mörkrädd?
Nej inte direkt.
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Japps, har väl hänt .

Riktig gran eller plastgran?
Hatar julgranar så bryr mig inte . men plastgranar barrar inte iaf
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt :S

Godaste drickan till frukosten?
Vatten eller c-vitamin
Senaste lästa bok?
Magdalena Graafs biografi
Vem kramade du senast?
Min katt :)
Älskar du att sjunga?
Haha nee !! (Mandy: "Jaa, när jag & Linda snurrar runt i värsting-volvon :J")

Vill du bli president? 
Nej, vadå tråkigt .
Har du spelat kille i en teater?
Nee, eller jag spelade Zazo fågeln i Lejonkungen när jag gick i ettan .
Duscha eller bada?
Duscha
Kan du ditt mobilnr utantill?
Japps, tror jag har lärt mig de nu .
Har du tråkigt?
Haha, aah.

Har du gråtit i skolan nån gång?
Nej, inte vad jag vet. när jag va liten kanske

Stockholm city, Metro eller .SE?
Ingenting, pinsamt .

Hur tar du dig till skolan?
Ja skulle jag få för mig att åka till skolan, så tar jag nog bil.

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Haha, aah. och det är jag stolt över. eller inte punkare kanske, men konstigt vart de :)

Använder du långkallingar?
haha, nej äckligt .

Är du höjdrädd?
Ja, eller inte lika mycket som förut .

Vilket land vill du åka till?
Japan, Egyptien och Skottland .
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Camilla, för hon är så blåst .
Vad ska du göra NU?
Ringa Mandy och snacka skit :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback