Snart smäller det.

Blir så sur men vet inte på vad!! Orkar inte mer snart, så less på allt vill bara låsa in mig på mitt rum och sitta där hela dagarna och helgerna. Men vad är meningen med det ? Ingenting, eftersom att jag skulle klara tio minuter eftersom att jag hatar att vara själv. Ena minuten så är allting hur bra som helst och nästa så ser man något eller inte ser det man vill se och allt blir skit. Man förväntar sig något men så händer inte det, varför ska det alltid vara så?

Tycker att man gör allting rätt, men tydligen inte. Alltid är det någon eller några som ska klaga på vad man gör och inte gör. Vill ha ett liv med händelse, vill inte bara sitta här och ruttna bort. Somna och vakna upp om 100 år och bara inse att man hade ett underbart liv med världens underbaraste kompisar och familj men det kommer aldrig heller hända eftersom att jag inte tänker sova i 100 år. Så får väl ta livet som det är. Tur att man har några som bryr sig i alla fall, hoppas och vill att dem gör det i alla fall .

Sitter och gnäller om att jag aldrig har någonting att göra, bara det att i morgon kväll om prick 26 timmar och 25 minuter så smäller det, då bär det av till Ullared, ska bli kul som fan. Men fy helvete vad jobbigt att åka hela vägen. Minst 6 timmar kommer det att ta :S Men nu är det i alla fall bestämt vilka som ska med - Det är jag, Camilla, Ronja, Masen, Dan och Evelina.. Bara att packa med massa mat och grejer så vi överlever bilfärden. Och hoppas som bara fan på att Camilla helt plötsligt får för sig att hon vill köra hela vägen, eller att Dan vill köra hela vägen så att jag slipper. Jag Hatar att köra bil där jag inte hittar, plus att det är en bil som jag aldrig kört ett plus är i alla fall att det är automat :)

Men nu ska jag gå och hoppa i sängen eller nått.


Kommentarer
Postat av: Mandy

Linda. Ni åkte inte på jordenrunt-resa. Ni åkte till Ullared. ASG.
Men de lät inte som du hade sådär jätteskojj eftersom du lät inte sådär JÄTTE-PÅ när vi ringde. Och inte FAN SKREK VI! Det är DU som alltid skriker när du ringer & väcker en sådär 7 på mornarna. Inte tänkt på att de va umgänget som va dödstysta & tråkiga då jag & Axa ringde? Hah

2007-11-18 @ 04:15:43
Postat av: Mandy

PS: Dam dam daaaaaaaaaaam (8) :J

2007-11-18 @ 04:16:37
Postat av: Mandy

PS en gång till:
Jag hatar att behöva skriva dem där bokstäverna & siffrorna då man vill sjunga lite för dig. Dam dam daaaaam (8) :J
Nu ska ja skriva dem igen bara för att jag ville upplysa dig om att dem e jobbiga.

2007-11-18 @ 04:17:46
Postat av: Mandy

Men allvarligt :O Tror folk att man e dum i huvudet för att kommentera?
Orka skriva dem dära då. Nu blir ja ju tvungen att gö de igen :S
Så tråkigt & slöseri me tid. Dem ödslar min tid på att upplysa dig om något. Och sen ödsla den igen för att kunna upplysa dig om att de är slöseri me tid.
Det är DE dem e ute efter. ÖDSLA FOLK PÅ TID! :S
Dem e nog kannibaler tror jag. Eller så e dem såna som vill se hur smarta folk är världen runtomkring.
Vad tjänar dem på de?
Dem vill vara smartare än oss. Och hur svårt är det egentligen att se en K9d8 HALLÅ :S
Jävla typer dedär. Nu ödsla dem min tid igen. För dem fick mig att dra upp dehär

2007-11-18 @ 04:21:35
Postat av: Mandy

Just ja. Jag glömde sjunga en bit.
Dam dam daaaaaaam (8) :J
Nu ska ja slösa tid på att behöva skriva dem där siffrorna igen. SUCK!
Gaah. Får se va de blir denna gång då.

2007-11-18 @ 04:23:10
Postat av: Mandy

Om du räknar så ser du att första kommentaren ja skrev, skrevs 4:15. & den senaste 4:23. de tog mig nästan hela TIO minuter att behöva skriva för att dem ska ha massa kontroll om man kan se bra eller inte. Jävla typer.
Som jag sa. Slöseri me tid.
Dam dam daaaaaam (8) :J

2007-11-18 @ 04:24:53
Postat av: Hej jag har tråkigt

Dam dam daaaaaaam (8) :J Vare så många kommentarer. Dam dam daaaaam (8) :J
Fyfaan så tråkig ja e. Men aa. Jag fyller upp & ger din blogg liv :J
Dam dam daaaaaam (8) :J


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback