Snöänglar och brinnande lyktor

Har varit ute och lekt i snön idag med min katt (Pishile) hon var helt galen och skuttade omkring . Men i alla fall så kom jag på den ofantligt smarta idén - att göra en snölykta . Så jag började göra snöbollar där för fullt och byggde ihop till en lykta . När jag hade kämpat klart så gick jag in och hämtade några ljus som jag lyckades tända efter många försök . Men efter bara två timmar så var typ hela lyktan förstörd för då hade den snöat igen (helt täckt av snö, fanns inte ett endaste litet hål) och ljuset hade slocknat och allt kändes så himla onödigt. Då hade jag stått där och rullat och kramat snöbollar för att bygga min lykta och så funkar den inte - jävla skitsnö . När man för en gång skulle lyckas hitta på något vettigt (eller vettigt är det väl inte) att göra i snön så går det bara sönder .


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback