Telefonförsäljare

Blir så less, vaknade i morse vid 07.20 ungefär av att telefonen ringde och det var ingen som svarade :/ Inte jag heller, låg och lyssnade på alla 16 signaler och sen blev det tyst igen och jag var precis påväg att somna om. Då började det ringa igen och inte den här gången heller var det någon som svarade, inte jag heller eftersom att det verkade så långt till telefonen. Nu gick det 24 signaler innan personen lade på luren . Hade funderingar att gå upp och svara när det hade gått 15 signaler men ångrade mig.

Så jag somnar om istället och klockan 07.40 börjar telefonen ringa IGEN - och efter 12 signaler gick jag upp lyfte luren och lade på igen. Jag vart så jävla förbannad, vem fan får för sig att ringa 52 signaler i sträck (ungefär) och dessutom inte inse att personen han/hon försöker få tag på inte är hemma eller inte tänker svara i telefonen?

Jo, en telefonförsäljare som ville sälja tvättmedel för det fick jag reda på fjärde gången han ringde (klockan 07.55). Den dumma jäveln säger även: Det var ingen som svarade när jag ringde till er alldeles nyss några gånger - jag trodde ni inte ville prata med mig.

Va är han störd eller vem fan vill köpa tvättmedel klockan halv åtta på morgonen genom telefonen dessutom ???

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback