Varför, varför, varför??

image2
Äsch, vad ska man säga?
Det är väl bara att inse!!  Vill inte - hon var bara en liten bebis .
Jag vill ha tillbaka henne nu! NU, NU, NU!!

Först Ruth sen Bellman, Theoo och Oliver, fyra katter på mindre än två veckor. Men varför? Jag vill ha tillbaka Pishile nu. Man ska väl inte ta ut händelserna i förskott men hon har aldrig varit ute ensam mer än typ två timmar och aldrig varit ute på nätterna. Men nu har hon varit ute i ungefär 21 timmar utan ett bevis på liv..... Varför just Pishile - min bebis!!

Letade två timmar oavbrutet igår plus att jag var ut och ropade hur många gånger som helst. Idag har jag gått runt hela kommunen snart känns det som plus lite runt omkring här hemma igen, har frågat alla grannar om dem har sett henne, men inte.

Vill bara att hon ska sitta här på skrivbordet framför mig och bara vara allmänt dryg och bitas och brottas, jag vill ha henne här nu.

Varför ska det bli såhär?

Om man bara visste vad som hade hänt så skulle det vara lättare, men nu vet man bara att hon är borta! Men borta var, har det hänt henne något eller har hon bara gått vilse ??!!?

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback