Vill att de händer något snart

Varje dag är likadan, man sitter och gör alla meningslösa saker som går att göra, typ titta på tv, sitta vid datan och bara ha allmänt tråkigt.
Måste fan göra något åt det här snart - vill att det händer något roligt snart. Finns ingenting speciellt att se fram emot.

Vill ha ett bra jobb så jag kan sysselsätta mig på dagtid (hoppas jag på i alla fall) så man slipper sitta hemma och bara kolla runt hela dagarna .

Vill att det ska bli sommar också så att jag inte fryser, hatar snö och kyla det är fan det värsta som finns . Igår glömde jag mina skor på jobbet också så jag blir tvungen att gå dit i Foppatofflorna idag och det är fan värsta vintervädret ute med snö, is och minusgrader - så det blir ju lite jobbigt.

Funderar på att beställa tid hos frisören också och klippa håret när jag har tagit ut löshåret klart, fast har ju bara en slinga kvar så det blir ju inte så jobbigt, gör mest bara jävligt ont. Och till tändläkaren känner jag också att jag borde gå även fast jag var där för tre veckor sedan, men jag har tandvärk och det är mindre kul. Och det är väl bäst att passa på medan det är gratis, för sen har man väl inte råd att gå dit på ett tag :D

Men nu ska jag gå och jobba!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback