Avreagera



Blir så förbannat jävla less, har haft datorn i en timme (på ett ungefär) och håller redan på att slå sönder den. Fast det är jag för smart för att göra, för jag har inte råd att köpa ännu en till så den här får duga i vilket fall som helst - även fast den gör så jag får utbrott och blir röd i ansiktet och sprutar rök genom både näsan och öronen.

Och för det andra, min jävla telefonjävel eller det är inte telefonen det är Parlino (skaffa aldrig det, bara skit. Dom gör så jävla bra reklam med deras stammande gula tomtar som säger att allt är så billigt och bra och att man måste skaffa Parlino - men det är inte sanningen) kontantkort... Varje gång man ska ringa eller man väntar samtal så försvinner mottagningen - spårlöst jävla försvunnen och den kommer inte tillbaka förän man inte behöver den längre. Och sen när någon försöker ringa så går det inte fram även fast man har mottagning (full mottagning!!). Sms tar en månad att komma fram (och jag överdrev bara ytterst lite..).. Så jävla less nu, dom ringde till och med därifrån för att fråga massa shit och dom skulle skicka hem massa med nya kontantkort i början av veckan. Och jag vet inte om jag är ensam om det, men jag tycker INTE att torsdag är början av veckan - eller jag har ju inte fått dom än så får jag dom i morgon. då är det ju något fel på personalen också som inte vet vad "början av veckan" betyder.

ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback