bara 21.30



Klockan är halv tio (21.30) fast det känns som att den skulle vara halv fem (04.30) och med det ville jag meddela om att jag är sjukt trött och bara skulle vilja somna. Men samtidigt så varken vill jag eller kan jag sova på grund av att jag vill se på tv och några avsnitt av OC.. totalt onödigt i min situation då jag håller på att dö av trötthet - men sånn är jag!!

Just nu sitter jag och kollar på top model.. och fan vilka sjuka människor det finns. dom stör sig på alla småsaker som går att störa sig på t.ex. den förste tog duschen fast den andra hade paxat^^^den, den tredje tycker att den fjärde är sötare.. Några snackar skit om att en har gått ner myckel i vikt, fast den personen inte har gått ner ett enda gram.. och så blir det tjafs för att det är någon som skvallrar osv osv...

Men jag hejjar i alla fall på Heather för hon är sig själv, inte som dom andra som verkar spela en roll om att dom ska vara så jävla mycket bättre än alla andra !!!

men nu ska jag fortsätta kolla sen är det god natt efter OC !!!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Linda. Jag har ångest.
Haha. Jag har skrivit om dig i min blogg så passa på å läs fort satan innan ja ångrar mig & tar bort. Haha
Vi brukar ju inte va så hemma på dedär me kärleken till varandra :P Asg


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback