Bästa humöret




Alltid underbart roligt att få höra saker/se saker man inte anar av den personen man i stort sett minst anar (inte illa menat men du fattar i alla fall, Mandy).. Läste ett inlägg på hennes blogg (
här är den, om ni vill kolla in den..)

Såhär stod det i alla fall..

Linda står mig allra närmst & är den som alltid stått vid min sida då det varit något sen jag flytta hit.
Har alltid försvarat mig & trots dåliga rykten så har hon skitit i dem & ändå vågat visa sig med mig.
Har alltid stått där med armarna öppna då man behövt hjälp.
Men tröst ska man aldrig söka hos henne. Haha. Fast ändå. När man är riktigt ledsen så är inte Linda den som kramar om utan den som muntrar upp & säger "Skit i de, det ordnar sig. Tänk inte på det där"
Det är egentligen mycket bekvämare att höra de än att höra "Ååh, stackars du".
Fast en kram vill man ju ibland ha. Å de krävs alkohol för att få Linda att kramas med mig :)
Nej som sagt. Linda är bra trots allt.

Haha, man kan ju börja undra om hon druckit eller nått, för sådär "puttinuttiga" är inte vi emot varandra.. haha men så kom man ju till slutet av texten då det stod såhär:

Asså. Aa. Linda kommer säkert skratta åt mitt inlägg men haha. Insé. Det är inte varje dag Mandy vaknar på rätt sida & skriver om dig Linda. Bitchjävel.

Då blev allting som vanligt igen - fast lite gladare än innan kanske jag är :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback