bättre

hemma, mätt och belåten och sitter och tittar på "efterlyst"...

Mår i alla fall bättre nu, har käkat alvedon, c-vitamin och sen något annat "hopkok" (låter väl inte så bra om man säger så, men jag vet inte vad det var för något, massa kryddor och sallad typ) som var bra för förkylning bland annat och konstigt nog så mår jag bättre.. Inte bra, men bättre i alla fall...

Nu är jag i alla fall ledig fredag, lördag och söndag! Ska bli härligt, den här veckan har gått sååå fort och det är ju bra ... Men nu ska jag röka kvällsciggen och ringa några samtal och sen ska jag duscha och sova .. Sova tills jag vaknar :) haha

God natt!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback