betalning kvar !!





Nu är allt bokat, bara betalningen kvar. som jag funderade på att göra idag men ångrade mig då jag kom på att jag inte betalat datorn än och att jag har förträngt hur mycket den kostar och för att jag inte fått någon räkning ännu :/ men jag har tid på mig när det gäller kryssningen i alla fall. Blev mycket billigare än vad jag trodde - och det är ju alltid bra att ha pengar över till annat :)

Har lyckats fått tag på Mandy idag, så var dit en snabbis efter jobbet för att säga hej till henne och hennes sköldpadda . men fiskarna hon hade var både fula och äckliga. usch ryser bara jag tänker på dem ...

Snart börjar Andra avenyn och sen ska jag sova, härligt härligt . Fick hjälp av Mandy med Bitcomet, så nu vet jag hur det fungerar också, men segt är det och jag kommer aldrig lyckas få hem låten... Eller nångång kanske - får väl vänta och se . Men nu ska jag kolla på tv - god natt!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback