c-vitamin



Söndag igen och jag hatar söndagar, för då är det måndag dagen efter och jag blir tvingad att jobba och jag hatar att jobba . Mycket jag hatar, mycket jag klagar på men är såå less ..

Idag har det inte hänt ett skit i alla fall, vaknade halv tolv och sen har jag bara ätit mat (lunch) och druckit ett glas c-vitamin (har planerat att jag ska minska chamsen att bli sjuk, så ska börja dricka ett glas c-vitamin varje dag) och nu sitter jag här . det är det enda . Men planerar att hälsa på Mandy om hon får för sig att komma hem snart från Valbo... Ska även tvätta och städa lite idag som jag gör som vanligt på söndagar . Ska även deklarera, inte för att jag vet hur man gör eller någonting men det får mamma förklara om hon orkar och jag orkar lyssna, lyckas väl bli osams där mitt i allt skulle inte förvåna mig :) haha

Men nu ska jag kolla på OC en stund - hörs !!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha,det ärväl som tierp typ ;P


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback