Får göra vad jag vill :)






Imorgon ska det blir storstädning (eller jag ska göra rent min katt).. Hon är totalt skabbig och behöver en dusch och lite annan rengöring.. För snart ska det bli barn och då måste hon vara ren och fin . haha rolig jag!!

Är ledig i alla fall så jag får göra precis det som faller mig in. Ska sova halva dagen först sen ska jag till Swedbank och ta ut pengar och efter det så bär det av till Nordea för att sätta in pengar och sen och sen och sen vet jag inte..

Axa har i alla fall kommit fram till att det är "hennes tur" (haha) att få umgås med mig i morgon, bara för att jag var med Mandy och Ronja förra fredagen. Hon tyckte jag skulle skriva det i min kalender - att hon hade bokat mig.. Men tror jag borde komma ihåg det ändå!! För annars blir hon nog arg - och det vill vi ju inte riskera :)

Håller på att få en låt av min snälla^^ kusin, som jag har blivit helt besatt ut av (alltså låten inte min kusin) Alannah Myles med Black velvet :) Men det går ju inte direkt med raketfart, internet är segare än vanligt och det är bara att vänta och vänta och hoppas på att den inte dör innan man fått hela låten (innan den laddat klart!)

Men kan ju duscha under tiden, och japp det ska jag. Ska bli så härligt !!!

Hej då så länge...

(((Föresten någon som funderat på att fixa en design åt mig???)))

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback