fattar ingenting





jag blir så less, jag fattar ingenting av datorer blir bara massa problem när jag ska börja greja med saker . Skulle försöka lägga in en header men det blev bara ett streck som var olika färger.. och fråga mig inte hur man får ett streck som är i massa olika färger för det kommer jag aldrig mer att lyckas med .

Men ska ge mig på det någon dag då jag har tid, lust, ork och tålamod till det ... och det är alltså inte idag då jag ska duscha, byta tvättmaskin, ringa Mandy och dricka c-vitamin på en halvtimme (ändå sitter jag kvar här och nöter, men det är ett beroende)...

Tror i alla fall att blogg.se har börjat gjort lite förändringar, det var något jag la märke till som var annorlunda, men jag kommer inte ihåg vad det var.. Men i alla fall så kommer jag ihåg att jag tyckte det var bättre som det var innan :) men sånn är jag negativ till nya saker och människor :) haha

men nu ska jag stressa klart denna halvtimme ...

Kommentarer
Postat av: Axa

ja du är faaan negativ du ! Hatar dig, du är dum ! Linda, jag kommer aldrig glömma att du inte sörjer och hedrar min katt, Ebbe! Fuck you Bitch ! :)

2008-04-16 @ 09:29:26
Postat av: Linda

Svar: för det första så har jag ALDRIG sagt att jag inte sörjer honom, haha jag sa bara att jag inte ville ha ett kort på honom och för det andra så ångrade jag mig men du är ju så långsint . hahah


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback