första april



Första april idag, dagen då det är tillåtet att luras :) men tyvärr så har jag varken blivit lurad (vad jag vet) eller lurat någon. Hade värsta planen att lura Pappa men för att det skulle fungera så var jag tvungen att ringa hem hit för att prata med honom (från jobbet) men det var så mycket folk hela dagen på jobbet så jag hann aldrig och då blev det inget "lur"... Och bara för att det var så mycket folk så blev jag tvungen att jobba över, eller inte tvungen men kändes ju inte helt rätt att lämna M själv med hur mycket folk som helst, bara för att jag slutar klockan åtta, så jag var snäll och stannade till halv nio ungefär.. Sen var det bara att cykla hem och det var jobbigt utav bara helvete...

När jag kom hem så hade datorn kommit, så nu har hela kvällen gått åt till at installera allting smo ska installeras. nu är allting installerat och internet fixat så nu är jag nöjd :)

Men nu ska jag till tvättmaskinen, ropa på katten och ringa ett samtal innan jag ska sova!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback