Helmut



God morgon alla !!

Har fått en till kattunge nu, eller det var ju några dagar sen (kommer inte ihåg när) men söt var han. Han var svart på huvudet, grå på mitten^^ (alltså typ mitt på ryggen) och vit i bak.. häftig . Syrran har döpt stackarn till Helmut (tror det stavas så!!) sen ska vi bara hoppas på att det är en hankatt annars får vi döpa om han...
 
Trött som fan idag, antagligen bara för att jag var pigg som fan igår, kunde inte somna - låg vaken till fyra halv fem i morse och bara tänkte och hoppades att jag skulle få somna. Och när man gör det så går det hela väldigt mycket bättre ... Men var någon som nötte på hemluren och ringde ett x antal gånger.. Fast jag vägrade svara...

men nu måste jag göra mig iordning om jag ska hinna till jobbet på en halvtimme (till elva).. men hörs !!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback