Hide & seek



Kom på när jag kom hem att jag inte skrivit blogg på några dagar och anledningen är att jag inte har ett skit att skriva om , och det har jag inte nu heller egentligen - men vill skriva i alla fall..

Har i alla fall jobbat hela dagen, Är totalt slut och funderar starkt på att gå och lägga mig och påbörja säsong 3 av Oc.. Men måste först vänta på att tvättmaskinen är färdig och att Andra avenyn (reprisen) börjar, så jag kan kolla på det först!!

Har blivit besatt av Imogen Heap med "Hide and seek" så jävla bra låt. (Ska lägga in den sen)...
Någon som vet något som händer i helgen, börjar bli desperat nu eftersom att Syrran vill att jag ska festa med henne och hennes "nya" kompis Andreas. Och problemet är att jag sa att jag skulle vara med om jag inte hittade på något annat, och jag vill inte vara med :/

Men nu känner jag hur meningslöst det här blev så ska sluta!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med,älskar den låten. En av dom bästa jag hört på länme.

2008-04-22 @ 22:49:13

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback