Jag mår sämst






Mår dåligt, dåligt, dåligt! trodde det skulle gå över om jag fick sova några timmar - men tydligen inte . För nu har jag sovit och mår fortfarande sämst . Men får hoppas på att det hjälper att jobba mina timmar, duscha, sova (tidigt) och vakna när jag vaknar (alltså av mig själv och inte av väckarklockan).. Det skulle ju jag behöva är helt slut efter den   här veckan ... Känns som att det har gått onormalt fort (tiden alltså!) samtidigt som den här veckan har segat sig fram bara för att jag aldrig ska få sluta jobba - men nu är det i alla fall bara en enda dag kvar, fast det känns jobbigt det med, men bättre än ingenting !!

Har inte fått räkningen ifrån NetonNet heller, så jag tvingade Mamma att hon ska ringa dit och fråga när den kommer, vill ha den betald någonång så jag vet hur mycket pengar jag har över och om jag har råd att betala kryssningen just nu för tillfället !!

Men nu ska jag ta min morgoncigg - hörs!!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback