jobbigaste natten




Jag har aldrig varit så trött som jag är nu i hela mitt liv tror jag. Och jag börjar jobba på 35 minuter, känns verkligen extremt lockande . Kom hem relativt tidigt igår, vid tolv någongång . sen kollade jag på ett avsnitt av OC och sen blev katten helt galen och fick för sig att hon skulle få barn i MIN säng - glöm det. Så då var det bara att packa ihop sängen och bädda åt katten på golvet (utanför mitt rum) och sällskapa henne hela natten.. Men vid halv sex i morse då orkade jag inte längre, och hon hade inte fått några ungar heller . Så då gick jag in och stängde dörren efter mig och la mig och sov .

Två timmar senare skriker Mamma att jag ska vakna och komma och titta på kattungarna - va (?), här har man ställt upp och suttit vaken och sällskapat katten i fem och en halv timme... Kanske nickade^^ till någon gång men det var inte många minuter. Men i alla fall sen när jag har gett upp och slutat sällskapa henne då tar det bara nån timme så har hon klämt ut dom . Lite irriterande ...

Men sen så åt jag i alla fall frukost och tänkte gå och lägga mig och sova - men nej (!) då var kroppen tröttare än huvudet, så jag kände mig helt död men kunde inte hur mycket jag än knep ihop ögonen och låtsades drömma, så somnade jag inte !!!

Nu är det ett sex timmars arbetspass som står framför mig :/ sen ska jag ta det lugnt, umgås med Axa en stund kanske - får se vad som händer !! Men nu ska jag göra mig i ordning i alla fall . Ha det!!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback