jordens undergång





Solen skiner och jag är ledig och borde göra precis det som faller mig in. men det som faller mig in^^ är att sitta ute i solen, lyssna på musik och läsa bloggar. Men eftersom att min (1 månad gamla) dator är fuckedup (!) så fungerar ju knappt hälften av et som jag vill göra .

Någon jävla idiot som inte insett/fattar att han/hon har virus på datorn och sitter och skickar länkar genom mejl och utsätter oss andra stackare för virus. Och jag som är en sånn jävla datahacker har ju precis lärt mig vart off-onknappen sitetr (ungefär - men inte riktigt!) kan ju inte ett skit mer om datorer än nödvändigt .

ARG ARG ARG ARG ARG!!!!!!

mamma har fått för sig att vi ska äta pannkaka och det gör mitt redan så "glada" humör ännu gladare. Hatar pannkaka, vill ha kycklingsallad med pasta .

Mitt liv och jag är påväg mot livets undergång och jag sitter och funderar starkt på vad jag ska göra åt det.

Sätta mig på en humla kanske, så att min psykiska smärta dör ut på grund av den fysiska jag borde få..

Det har gått så jävla långt så att jag fått totalt hjärnsläpp och längtar efter att få jobba (och ja, jag kommer ångra att jag skrivit det) men det stör mig inte ett dugg just nu på grund av den sinnesstämningen jag är i just nu.

mamma hade som tröst att jag kunde sysselsätta mig med att städa istället och jag brukar vilja städa när jag är på pisshumör men nu är det värre än så. Och städning just nu känns inte som någon enkel match utan jordens undergång ungefär .

Pratade med Mandy nyss och det gjorde mig på bättre humör eftersom att hon också var arg ! Hundarna hade stuckit och hon missade bussen. Men efter att vi pratat ett tag tog hon det med en klackspark^^ och mitt liv blev meningslöst och grått igen..

Varför känns allting så mycket bättre när man är två om någonting ?!?

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback