lördagskvällen




Lördag igår och jag satt hemma hela dagen . Ganska skönt men ändå tråkigt och inte så vanligt för att vara jag... Men var i alla fall ut på en kortare biltur och skjutsade hem systers "fyllekompisar" - inte ett dugg jobbiga dom eller . haha .

Idag händer det inte så mycket, ska bjuda familjen och Farmor på mat idag - så känner mig riktigt snäll :) Men tiggde åt mig efterrätt av Farmor - Rabarberpaj gottgott^^

Ska även fortsätta mitt tvättande hela dagen för det lär behövas - i alla fall jobbarkläderna .

Har försökt fått tag på Mandy och Ronja halva dagen också men dom verkar inte vilja ha någon mänsklig kontakt idag (haha!!) eftersom att mobilerna inte är påslagna - eller så har dom ingen mottagning.. Men men det kommer väl med tiden

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback