Melker

Nu har jag hämtat min lille tuss som kom till världen inatt - igår kväll - i morse vet ju ine riktigt när men ungefär i alla fall... Blev i alla fall en jättemörk spräcklig liten Melker  - japp så ska han heta (om det nu är en han, det lär ju märkas med tiden)... Söt var han i alla fall och helt ensam i kullen då den andra var döfödd :'( stackars liten . Men men, sånt som händer . Och vi har ju två kullar till att vänta!! :) (En kattunge alltså)...

Fortfarande inga planer för kvällen, men ska inte göra någon jobbig planerings-måste-sak så det blir väl bara att ta det lugnt någonstans, kolla på tv eller film och aah!! men nu ska jag föra över lite pengar innan jag glömmer det igen ...

Hej då!!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha, Melker heter ju mitt brorsbarn;)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback