minnesförlust




Skönt att för en gång skulle sova längre än till klockan 8.00, eftersom att jag har en tendens att vakna runt den tiden även fast jag är ledig ....

Dagen till ära ska jag hjälpa Mamma att städa en stund  nu på förmiddagen sen ska jag dra till Mandy så fort jag är färdig .. Och se om hon är färdig eller behöver hjälp med att städa/byta vatten i akvariet ... får se hur det blir . Det var massa grejer som hon sa att jag skulle sällskapa henne på idag, men jag kommer inte ihåg ett skit .. Men det märks väl när det faller in lixom...

Nu ska jag i alla fall ut och ta min morgoncigg sen blir det ett glas c-vitamin och sen så ska vi städa !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback