poppade majskorn






Datan strejkar, internet segar och blogg.se är segast av allt - men ska försöka göra det bästa av situationen.

Sitter och kollar på Top model 9... (reklam just nu).. Sista dagen att jobba den här veckan i morgon, och nästa vecka jobbar jag bara 2 ½ dag istället för 4 dagar - så härligt .

Sista April (Valborg) så ska jag umgås med Axa, Tobbe, Ronja och kanske Basse. Ska bli trevligt.. Dom hade pratat om att dom skulle inviga grillningsperioden - men det har ju jag redan gjort med Mandy och Micke (i fredags).. Inte för att det gick så himla bra, men det var gott i alla fall .

Började med att jag ville ha folie till majs, som jag skulle grilla. Medan Mandy och Micke var och köpte det så skulle jag börja grilla på grillen som Micke hade tänt en timme innan så den hade slocknat nästan helt och jag är ju inte direkt kung/drottning på att tända grillar.. Så det blev inget grillande innan dom kom tillbaka eftersom att jag itne lyckades tända den även fast jag hade försökt typ fem gånger . Men det ordnade Micke på ett försök :)

Sen lade jag på mina majskorn som jag hade lagt i folie och när jag skulle ta bort dom så sprack folien och majsen ramlade ner bland kolen och det började låta som att jag poppade popcorn haha men till slut blev det bra, och vi lyckades i alla fall fullt ut med potatisgratängen :) Den blev jag stolt över ..

Men nu ska jag kolla klart på top model och sen ska jag duscha . god natt.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback