redan sju timmar





Klockan är halv två och jag har varit vaken ungefär sju timmar. Varför kan jag inte sova när jag ska sova för?? Fast imorse så blev jag väckt, men tänkte att jag skulle sova en stund nu när jag kom hem istället, men det tyckte jag tydligen inte egentligen, för jag somnar inte fast jag är hur trött som helst..

Sitter och väntar på att jag ska få nya kattungar istället :) Tänk min lille plutt (Pishile) ska bli mamma . Haha hon som är sååå omogen, betér sig som hon själv vore en kattunge på 10-12 veckor . Men mognar gör väl alla med tiden .

image183

((Min Melker 2 dagar gammal, ser ut som om jag håller på att klämma sönder honom, men jag lovar han lever  helt oskadd fortfarande - hungrig som fan..))

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :) Hååå, va söt!
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det gött!

Postat av: Katrin

Heej!:)
Vi har lägenhet i Östhammar, har inte riktigt flyttat in ordentligt än.. Men så fort jag slutar skolan så är det där jag bor..
Då måste du komma och hälsa på mig!

2008-04-12 @ 16:28:44
URL: http://liiiilly89.blogg.se

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback