säsong 4




Klockan är redan 21.00 (lite över!!) och jag måste hinna duscha och städa lite dessutom innan jag kan gå och lägga mig och sova . Jobbigt ! Först av allt ska jag i alla fall med mamma till grannen och mata deras djur som vi skulle fixa den här helgen + i morgon .

Bad Mandy att köpa OC säsong 4 till mig på media markt eftersom att dom skulle dit i helgen. och jag skitlycklig över att jag skulle få den - tog de förgivet :) men så när dom kom dit så var den slutsåld - den sista hade sålts en timme innan dom kom - fan fan fan !!! Jag som tänkte nöta den hela veckan - men får fortsätta på säsong 3 istället som man har sett ett x antal gånger .

men nu ska jag börja städa undan lite ...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback