Silja Line



image182
Alltid bekymmer när man tycker att allting håller på att ordna upp sig. Nu så är resan (studentkryssning) fixad har bara lite saker kvar att bestämma (typ frukostbuffé eller tacosbuffé??) och sen ska det sista betalas. Sen så!! Men jag vet fortfarande inte vilken buffé jag vill ha, men antagligen blir det tacos eftersom att vi inte kommer att vara så pigga och vakna när frukosten serveras... men då så uppstod ju problemet med legitimation, men det borde också hinna ordnas innan båten går... Fick reda på idag också att det är Silja Line...


Ikväll blir det i alla fall Kinamat - mumma!! Fast har beslutsångest om vad jag vill ha, det enda jag kommit fram till är räkchips och det kan man inte leva på enligt Mamma :( men hon har kanske rätt, så det blir väl kyckling med curry eller någonting också :)

Men nu ska jag spela spel eller något för mig själv - Hörs!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback