snabbast i världen




Nu är jag nyduschad, härligt. men aah, låten kusinen skickade har inte kommit än.. Så jävla segt. Har tagit typ 35 minuter och det är 1050 kb av 4545 kb kvar.. Haha pinsamt snabb data man har, men går väl inte att hoppas på för mycket när man har flera datorer på samma uppkoppling (eller vad det heter!!, är inte så insatt i datorer och sånt dära)..

Men i alla fall sitter och velar om jag ska kolla på Oc säsong 1 (eller fortsätta kolla på den) eller om jag ska kolla studio 54, eller vad den heter. Det var någon film som Mandy lurade (?!) på mig, hon sa att den va bra så får väl hoppas på att hon har rätt. Men grejen är ju att JAG VET att Oc är bra (tycker jag i alla fall!) och då behöver jag inte anstränga mig att byta film och hålla på om studio 54 inte uppfyller mina förväntningar..

Aah, kom ju på en grej till (RONJA!! det här är till dig).. När jag äntligen fick tag på dig eller du på mig men så dog ju batteriet i stället, så jag hoppas du ringer mig i morgon. Det mest jobbiga var ju att jag var mitt i en mening när det bröts och jag lovar att jag fortsatte att prata i två-tre minuter innan jag kopplade att du inte var där . haha Lite egotrippad man måste vara, pratar oavbrutet, märker inte ens att du inte var kvar.. Men lite roligt var det ju.. Stod där och tröck telefonen mot örat och pratade med ingen annan än mig själv :)

Haha men nu ska jag kolla på Oc som jag valde att kolla på... är ju bara 530 kb kvar på låten, så om tio minuter (asgarv) hoppas jag på att kunna stänga av datorn...

GOD NATT!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback