Snäll mot mamma - utan framgång









Allting höll på att bli bättre med mitt humör bland annat och jag bestämde mig för att vara snäll mot mamma och städa och dammsuga men då är ju dammsugaren borta och hon vägrar svarar i telefonen och jag blir galen !!

Bestämde mig för att sätta mig vid datorn istället (igen) och hinner knappt sätta mig innan fanskapet dör av dåligt batteri, eller det var inte dåligt det var helt slut . så då blev jag arg igen och gick ut för att prata med Mormor och Morfar som åkte förbi här, och dom vägrade stanna utan gasade på som vanligt och for förbi - vad fan har jag gjort för att få en sånn här dag???

Men nu är dammsugaren upphittad och laddaren sitter i datorn så det är väl bara att låtsas vara glad ...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback