storlek extra jättestor






Usch helt döende på grund av att det var en spindel (storlek extra jättestor) på dörren till mitt rum . Och jag gallskriker så att hela familjen kommer och ska rädda mig (tror jag!!) Pappa asgarvar, säger att jag är töntig och går ner igen. Syrran (hon var rädd egentligen!!) skrattade hon med och stod och tittade på . Och mamma var påväg därifrån hon med men hon blev tvingad att ta bort den . Och jag tyckte att hon skulle ta den i ett ben och kasta ut den men det tyckte inte hon då hon tyckte det var onödigt/jobbigt att gå ner och kasta ut en spindel som skulle dö av smällen i backen (??) så han fick dö på plats.. Stackarn, men jag är egoistisk så jag bryr mig inte så värst mycket - huvudsaken den försvann så jag kan sova gott utan mardrömmar ...

Har jobbat, duschat och hälsat på Axa idag plus att jag har uträttat ett ärende (haha, lät bra!!) till Mamma och nu sitter jag och väntar på att Mandy och Micke ska komma hit innan jag ska sova ... eller ska kolla på OC...

Men här säger jag god natt i alla fall !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback