storm åt fel håll





Idag vaknade jag för tidigt känns det som. Klockan är bara halv tio och jag har hunnit hur mycket som helst . Har kollat på tv avsnitt av Oc, duschat, tvättat klart det sista och ätit frukost (som jag normalt aldrig gör)..

Lagom arg över vädret också, eftersom att jag får motvind när jag ska cykla till jobbet :( och det är inte bara lite motvind heller det är storm åt fel håll...

Börjar bli sjuk tror jag, snorig, ont i halsen och hostar hela tiden. Men när det gäller mig så har det en tendens att gå över precis när det har börjat - så jag räknar med att vara helt återställd inom tre, fyra dagar :)

Men nu ska jag fixa håret lite.. Hej då !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback