SVARA !!!



image186

(Min header som jag vill lägga in utan att lyckas (gjord av Mandy)..)


Första gången som jag verkligen försöker få tag på en person, och hon inte har mobilen på !! Har alltid det annars, men bara för att jag vill få tag på henne så är den avstängd :/

Blev uppskriven som referens åt en kompis och så ringde dom och skulle prata med mig om henne haha och jag får total minnesförlust och kommer inte på någonting alls att säga - lite roligt!! Men tror dom blev nöjda i alla fall, hon lät ju i alla fall glad under hela samtalet och det ser jag som ett positivt tecken :) Och jag gjorde ju så bra som jag kunde .

Men nu är det dax för lite jobb igen . hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback