tidig morgon

Vaknade 06.35 alldeles precis till att "Vakna med The voice" började . Så jävla konstiga människor dom är där alltså . Till och med så att jag orkade skratta åt deras kommentarer... Blondinbella skulle vara med där nästa vecka, fattar inte att hon kunnat bli så himla stor som har blivit . Jo, jag vet.. Hon är duktig och anstränger sig för allt och alla men vaa!! hon är med överallt det är FÖR mycket !!

Igår gjorde jag ingenting efter att jag slutade jobba, kom hem pratade i telefon halva natten, duschade och kolla på reprisen av "Så ska det låta", och jag blev som besatt av Brolle, han är så jävla duktig !!! Sen blev det ett avsnitt av OC (säsong 2 avsnitt 3 - tror att det är de avsnittet)...

Nu sitter jag bara och väntar på att syster kommer hem snart så att jag kan skjutsa henne så att det är avklarat, men några timmar kvar ... Men nu först ska jag äta frukost (c-vitamin och äpplen)..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback