Trodde det var vår - men tydligen inte










Äntligen så kom jag in på bloggen, hade hoppats på att dom skulle fixa bloggen lite bättre i alla fall - men tydligen inte !!!

Men men nog om det, kan ju berätta att jag stör mig något oerhört på Sveriges jävla väder. Först försvinner all snö, det blir varmt, solen skiner, blommorna börjar växa och det blir varmt och vårväder och sen så blir det en helomvändning - och snöstorm . Och ja, jag brukar överdriva men den här gången gjorde jag fan inte det ..

Men nu orkar jag inte med det här . hörs !!

Kommentarer
Postat av: My name is Mandy

Hi fucker.
Im back :)
And i´m here to stay.
Men ja ska göra satt det är lösenordsskyddad. Så att vem som helst inte kan läsa. Men ja jobbar på´t :)
Call me when you´re gettin´ home ... Så får du veta namnet :)
Haha.
L A T E R

2008-04-09 @ 18:42:12

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback