14 augusti - 08



Som vanligt så är dom sakerna som jag köper och lägger ner mycket pengar (mycket för mig) på så blir det bara skit av det i slutändan . Köpte en dator nångång (
här är inlägget om den i alla fall) i mars april och alltså är den ungefär 4 månader säger vi och nu är den helt konstig . den slås av och den gör i stort sett precis som den vill ...

Tänk den dagen jag får för mig att köpa hus eller något liknande skulle inte förvåna mig om det hade rasat ihop precis när jag skrivit på alla papper och skulle flytta in :S

Hade i alla fall skrivit ett inlägg, men det försvann ungefär lika fort som vinden blåste förbi . så nu har jag ingen ork att skriva om allting igen !!!

Men är ledig i morgon, då orkar jag nog uppdater lite grann i alla fall ...

Hörs då!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback