15 augusti - 08 (musikuppdatering)






Så stolt över mig själv :) haha..
Jag har lyckats, lagt in musik på bloggen nu !! Så nu är det bara att lyssna - även fast det blev två - tre låtar med på spelningslistan som jag inte ville ha med, men jag var för stressad för att komma på hur jag skulle ta bort dom :) haha så det får jag göra någon annan gång när jag har lust, tod och ork !! Som det inte finns något kvar av just idag och inte så ofta annars heller .

Men alltid roligt när man lyckas för en gång skull !!

Men just nu har jag inte tid att göra något nytt då min syster är född agressiv och har fått något utbrott utanför fönstret för att jag vägrar komma ut och sopa golvet eller vad det var !!

Men får väl vara snäll och gå ut eftersom att jag har ignorerat henne i någon timme nu :)

Hörs !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp mig vinna över Amanda Berg och de andra storbloggarna!



Bli medlem här:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=63504

2008-08-15 @ 15:52:54

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback