15 augusti - 08



Har såå himla roligt . Sitter och soretar inlägg och lägger i olika kategorier . Och det tar sånn himla tid eftersom att man måste klicka runt så mycket, borde gå att göra på något enklare sätt än vad jag gör, men eftersom att jag inte är någon datanörd^^ och inte fattar mig på det så himla bra så får det duga. Men nu är jag i alla fall färdig.. Har lagt inläggen i kategorierna Bildinlägg, Klipp (Youtube) & Allmänt..

Ska även försöka göra något nytt på den ( bl.a ta bort klockan eftersom att den går på vintertid, och eventuellt lägga in en ny) ändra lite bakgrunder och grejer kanske.. Får se vad och hur mycket jag orkar . För allt tar ju sådan tid för mig :S haha

Men nu ska jag kolla lite först ...

Tänkte lägga in lite bilder men kom ju på att det inte gick då min data har kraschat och jag behöver hjälp med den . Så har tagit mammas nu , Men det ska nog ordna sig med tiden !!

Hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback