16 augusti - 08



Jag blir sååå irriterad . Varje morgon ställer jag alarmet på fem olika tider mellan ungefär halv åtta och nio . Och då borde jag klara av att INTE försova mig . och ja, jag har aldrig försovit mig !! jo tio minuter eller något sånt men inte så att det har blivit panik.. Men ändå så är det alltid någon som är tvungen att väcka mig för att tala om att jag ska göra de och göra de innan jag åker och jobbar - varför i helvete inte bara skriva en lapp !!

Det är typ som att jag skulle väcka mamma klockan tre på natten för att tala om att hon måste dammsuga någon dag .. det är bara sjukt ! Skriv en lapp, för jag vaknar väl för fan med tiden !

Är så himla less, för tror inte att jag har fått sovit ostört till jag vaknat av att jag varit utsövd på två - tre år . Bara för att hon ALLTID ska tala om saker just när jag sover.. Det är fan sjukt !!

Men nu ska jag diska för de var det hon väckte mig för idag ...

Hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback