18 augusti - 08 (uppdatering)





Så nu är den här dagen slut också . Trött som bara den (...som vanligt....) så ska bara skriva det här kolla runt lite och sen ska jag gå och lägga mig i sängen och titta på en film .

Imorgon, ska jag och syster till banken och sen till Ikea. Har inte en aning om vad vi skulle till Ikea och göra men dit skulle hon i alla fall . Och det är ju lite roligare att sysselsätta sig en dag då man är ledig än att bara sitta hemma och ruttna - som jag har en tendens att göra :D

Har starka funderingar på att göra blonda slingor i håret . men måste bara ta reda på lite fakta när det gäller löshåret först . Då jag måste veta om frisören tycker att jag ska ta ut det, flytta upp det eller låta det vara . Och om det går att färga det. Inte för att jag vill färga det men utifall att det blir någon färg i löshåret .

I helgen så blir det öltält :) skoj skoj. Hade planerat sedan länge att vara ledig hela den här helgen fredag till söndag men planerna ändras lika fort som blinkar . Så nu jobbar jg heldag på fredag (tio timmar) och halvdag (11-14) på lördag.. Eller lördagen är inte riktigt hundra än men känner jag dom rätt så blir det så !! Men min lördagskväll ska inte förstöras för det .

Först tror jag det skulle bli kräftskiva.. jag äter inte kräftor så vet inte riktigt varför jag ska dit mitt under det, men roligare med sällskap än att sitta hemma och dega bara . sen blir det antagligen en cykelfärd till öltältet och det är där problemet uppstår tror jag (!) för jag har ingen cykel . Använder alltid mammas . Men den ska hon ha just då bara för det :S  *sch får ordna det på något sätt - mormor eller farmor har ju alltid sånna dära^^ riktiga kärringcyklar som är perfekta !!

Men nu ska jag kolla på film...

Hörs . god natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback