18 augusti - 08



Snart så börjar jobbandet igen, bara en halvtimme kvar ungefär . Ringde i alla fall tandläkaren imorse och bokade ny tid eftersom att min tandläkare var sjuk när jag skule dit sist (i torsdags...) men så som vanligt så får man vänta i en månad innan man kommer dit. Vill ha det avklarat inte bara vänta coh vänta .. den 11 september lixom :S Men men, får väl ta den tiden som finns över !!

hungrig som bara den, för en gång skull så här på morgonen, men bara för att jag vill ha frukost så finns det ingenting hemma som jag vill ha.. Inte för att jag tror att det finns någonting alls som jag skulle vilja ha . men aah i alla fall...

Men nu ska jag fixa håret, så jag kan cykla iväg sen !!

Ha det bra - vi hörs !!

Kommentarer
Postat av: Axa

hej hej ! tänkte bara berätta att du har väl inte glömt bort helgen då vi ska supa ! "on the ringvallen faan" haha jag ska också till tandläkaren den 11 september ! den dagen som jag ska sörja ! kul och sitta hos tandläkaren och sörja :) nää hade, du linda hör av dej vi måste planera inför helgen . . . . . . . . . . .

2008-08-18 @ 21:08:31

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback