19 augusti - 08



Idag har jag i alla fall varit sysselsatt hela dagen !! ganska skönt mot att bara sitta hemma varenda lediga dag man har . Har varit in till banken och satt in lite pengar och hämtat ut skattepengar som jag fått tillbaka :D Sen så var vi (jag och syster) till frisören och beställde tid till oss både . Och jag har äntligen bestämt mig för att ta ut mitt löshår och jag fick medhåll från frissan också .. Så det ska ske den 27:nde (nästa onsdag) då jag även ska toppa mitt "eget" hår och göra lite blonda slingor . Eftersom att jag tröttnat på min bruna hårfärg nu så ska det bli roligt med lite omväxling . Så blond som möjligt ska jag bli (igen!!) men endast med slingor för annars blir det inge bra .

Var i alla fall in till Valbo köpcentrum efter det och kollade runt lite på Ikea, där jag köpte lite ljus och dekorationsstenar (?) och en dörrmatta till pappa (tur att han har mig - haha) Sen så bar det av till Rocks där jag förnyade min "filmsamling" (haha) och köpte - Ps. I love you, Min brors flickvän & den efterlängtade säsong 3 av one tree hill .




Nu senare så har jag inte gjort så mycket, eller jo jag har cyklat för en gång skull (räknar inte de två gånger om dagen då jag cyklar hem och till jobbet) men har i alla fall cyklat hem till Axa där jag mest bara läste vecko revyn, tror även att det var en gammal tidning som legat på samma plats länge då jag upptäckte att den var dammig (Axa om du läser det här, så vill jag bara påpeka att du ska damma på hyllan under vardagsrumsbordet :P)..

Men nu ska jag bara välja vilken av filmerna det blir sen ska jag kolla film hela natten :)

Ha det bra alla !! :) vi hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback