20 augusti -08 (kväll)




hemkommen från jobbet, helt slut . Blir mer trött när det inte finns något att göra (som idag) än dom dagarna man är sysselsatt hela dag. Men det är väl antagligen för att man går och segar genom dom dagarna !!

Fått papper av skatteverket idag och som vanligt så fattar jag ingenting av vad dom försöker förmedla i dessa brev . Och varenda gång så ska mamma försöka förklara för mig . och vi blir osams, bara för att jag är för "blåst".. Men asså, det står ju bara trams i papprena och allt som stod visste jag redan efter att mamma hade förklarat allting .. så endast onödiga papper - inte mijövänligt dom där eller.

Blev som jag misstänkte, min lediga helg var inte ledig. jobbar hela fredagen och 11-14 på lördagen . roligt med lediga helger :S

Men nu ska jag kolla på One tree hill (blev den jag valde igår)

Så godnatt . hörs

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick också papper därifrån och jag håller helt och hållet med dig .

2008-08-21 @ 09:35:10

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback