21 augusti - 08 (kväll)



Sitter och lyssnar på sten (min kattunge) som springer runt på nedervåningen med en sån där boll som det är plingor i eller vad man ska säga, men när den rullar så låter det fan - speciellt när det är tyst i resten ut av huset . Och just nu väntar jag bara på att pappa ska bli galen och gå upp från soffan och trampa sänder bollen i miljoners miljrader delar . Har lyssnat ganska bra, och han höjer ljudet på tv:n med ungefär 20 sekunders mellanrum bara för att katten är galen . så nu är det bara att vänta och se :)

Måste bara fråga, har gått och tänkt på den här "gåtan" hela dagen (aah, jag vet har inget bättre för mig) men hur fan går det ihop (?) jag kommer då i alla fall inte på något vettigt svar :S så om nån vet så vore jag tacksam för svar..

Tre herrar checkar in på ett hotel, rummet kostar 25kr. De ger piccolon en tia var som springer ner efter växel. Han kommer tillbaks med fem enkroner,, Han får 2kr i dricks och han ger herrarna en krona var.. Alltså har herrarna betalt 9kr var 9*3=27 plus 2kr i dricks blir 29kr .....Vart tog den 30:e vägen..

Men nu ska jag läsa lite bloggar..

Hörs !!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har åxå tänkt på den många gånger och har fått svar åxå men kommer inte ihåg svaret bara att jag inte tyckte att det var rätt // Malin

2008-08-21 @ 22:01:52

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback