21 augusti - 08 (morgon)



Satt och kollade runt lite på min blogg och ser att det fortfarande är massa smågrejer som måste fixas :/ Mina länkar till exempel. Axa, Ronja och Mandy är länkade . Men Axa använder inte ens sin blogg (får väl se om hon börjar snart igen), Mandy har typ haft tre stycken nya sen hon hade den jag länkat till . Så den enda som stämmer är Ronjas . Ska även ändra lite typsnitt (tror det heter så??)...   Men det får bli en annan gång, för har varken ork, tid eller lust när jag jobbar eftersom att det blir så långa pass ...

Och har kommit på att jag ångrade mig när det gåller att jag bytte dagar med Camilla. Skulle varit ledig hela fredagen egentligen men blev ledig förra söndagen istället . Men så kom jag ju på att jag ville köpa licor 43 och mina arbetstider nu är ju inte dom bästa för att hinna till systemet . Så det blir inget sånt för mig, får nöja mig med vin eller öl istället och inhandla likören till någon anna gång ...

Har inget mer att säga . ska se om jag hinner ändra länkarna istället .

Så hörs !!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback