23 augusti -08



Morgon middag kväll


Hemma igen efter mitt arbetspas, har även varit till farmor
och hämtat cykeln jag skulle låna .

Nu ska jag bara duscha och göra mig iordning,
ringa Ronja och sen ska jag bara vänta på att
Axa ringer och säger att "kusten är klar" :)

Nu ska jag bara fixa låten med Bethany Joy
så är jag nöjd för dagen :)
Ringde kusin så han ska ladda hem den.
Eftersom att min data har kraschat och om
jag försöker ladda hem på mammas data så
blir det liv ut av bara helvete och det orkar jag
inte riskera just nu i alla fall ..

Men nu har jag pratat med Ronja så hon kommer hit snart .
så dax att duscha . Hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback