24 augusti - 08



helt trött i kroppen men inte ett dugg bakis och det känns ju skönt det i alla fall :)

Hade grymt roligt igår hemma hos Jessica och Stoffe men sen vid Ringvallen blev det värdelöst.. Kändes i alla fall som värsta missen att vi cyklade dit - skulle hållt oss kvar hemma hos dom.. Där vi hade roligt i alla fall !! Men blev i alla fall en kväll att minnas för roligt hade jag :)

Men som vanligt så är det ju alltid någon eller något som förstör när man har roligt.. Och igår var det Ringvallen, man kan ju inte klaga för att vi valde själva att åka dit . Men men.. bättre lycka nästa gång !!

Lägger upp lite bilder sen gårdagen lite senare . Nu ska jag hämta tvätten .

Hörs .

Kommentarer
Postat av: XON

Besök gärna min blogg.

Jag gör designer, smycken och hjälper till med teknisk hjälp :)

Jag har även en webradio. adressen är bofsan.mine.nu:8000

Postat av: Amsaan

Svar;

Ja helt underbart bra!



Gå gärna med här;

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=944 !!

Du får presentkort på H&M, GinaTricot och JC, kan de bli bättre? :)

2008-08-24 @ 14:49:35
URL: http://amsaan.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback