25 augusti - 08 (kväll)



ÅÅÅh ja ! Efter fem minuters kämpande så har jag äntligen kommit in på "Nytt inlägg" så jag kan skriva ett inlägg innan jag ska gå och kolla på dem två sista avsnitten av One tree hill säsong tre...

Har i alla fall varit med syster till Tierp efter jobbet och köpt mat - hungrig som bara den . Men det gick över fortare än kvickt och nu ångrar jag mig att jag handlade mat ..

Men kändes ändå som att jag gick plus massa pengar när jag köpte hamburgare och ciggaretter . Då jag träffade på Henke och fick pengarna han var skyldig mig sen typ åtta månader tillbaka ..  :) Roligt att träffa på han - förändras kan man ju säga att folk gör .. som en helt annan människa .

Men nu måste jag gå, då jag som vanligt sitter vid mammas data och för en gång skull så får jag väl hålla med om att hon borde ha förtur på datorn då :)

God natt - hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback