26 augusti - 08



Imorgon händer det, mitt löshår (mitt långa hår) ska ut . Börjar känna av att jag kommer ångra mig eftersom att det inte är så extremt billigt att sätta in . Och mamma kommer bli galen då jag kommer ångra mig inom en månad och sätta in nytt igen - men ska försöka vänta och låta mitt hår vila ett tag nu känns som att det behövs .

Var så lycklig idag att jag skulle få vara ledig imorgon och få sova tills jag vaknade men så kom ju pappa på att han skulle ha skjuts och jag säger "okej" men då säger han att det är klockan sju halv åtta på morgonen och jag hade ju redan sagt att "okej" och det gick INTE att ändra så det är väl bara att pallra^^ sig upp ur den varma sängen dra på sig kläder och köra dessa sex mil fram och tillbaka . Och när man kommer hem är man pigg så då blir det inget sovandes för min del i alla fall :*( men överlever nog får jag hoppas :)

Men nu ska jag röka och äta middag och sen är det duschning som gäller :)

Hörs imorgon .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback