30 augusti - 08 (kväll)




Hemma igen nu i alla fall, höll på att frysa ihjäl när jag cyklade hem,
samtidigt som jag var livrädd att jag skulle bli påkörd.
Helt plötsligt på bara några dagar (max en vecka) så har
det blivit skitmörkt ute redan klockan halv nio - nio på kvällen och i
och med det så måste jag skaffa reflexer . Mamma därimot tycker
att jag ska cykla runt med en reflexväst - men nej inte min grej det där tror jag !

Igår var jag hem till Mandy en stund på kvällen och gjorde ingenting,
pratade småkolla llite på Beck (Monstret, tror jag det var)
och sen åkte vi och köpte pizza . Och idag blir det lugnare ändå,
orkar ingenting så ska bara gå och lägga mig och kolla på film - idag blir det
"I see you.com". Har inte en aning om vad det är för film,
men kändes som att den skulle vara bra/rolig i alla fall .

Så aah, vi hörs imorgon eller framöver .

Godnatt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback