5 augusti - 08



Var helt inställd på att jobba idag, så la mig tidigt igår för att jag skulle hinna se några avsnitt av One tree hill innan klockan belv morgon igen . Men när jag sett två avsnitt så ringer Camilla och säger att jag är ledig.. Och då var jag ju bara tvungen att kolla på några avsnitt till - så sammanlagt böev det 8 avsnitt och klockan hann bli 03.30 innan jag stängde av tv:n... Och så hade jag ju SÅ KLART glömt att stönga av alarmet på mobilen så blev väckt vid åtta första gången i morse :/ så nu är man ju jättepigg och glad ...

SÅ dagen till ära så ska jag inte göra ett dugg, ska bara sega hela dagen . Titta på tv, sitta vid datorn och så kanske om jag orkar och känner för det - dammsuga !! Men antagligen blir det inget av med det :)

Men nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar ..

Hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback